woensdag 17 oktober 2012

Mijn eerste creatie!!!!

Hallo allemaal,

Op dit late tijdstip wil ik mijn eerste creatie laten zien...
Ik heb het kaartje zondag gemaakt maar moest nog foto's maken.

Gebruikte materialen:
  • stempelset Eastern Blooms en Sincere salutations
  • Papier: Basic Black, Only Orance en Real Red
  • Overige materialen:
    • extra large oval pons
    • craft white inkt
    • Stampin' Pastels: Garden Green, YoYo Yellow, Only Orance en Real red
    • lijm en 3d stickers
Ik ben hier voor het eerst bezig gegaan met de Stampin' Pastels. Ik heb dus gestempeld met de Craft White omdat het een dikkere inkt is welke mooier er bovenop blijft liggen.
De Pastels heb ik aangebracht met make-up kwastjes. Dit in een deppende beweging en niet wrijven omdat je de Pastels anders in het papier drukt als op de inkt. Het is dus even oefenen maar ik vind het de moeite waard omdat ik de kleuren erg mooi vind.

Ik hoor graag van jullie wat jullie er van vinden.
Ik merk wel dat ik erg moet oefenen om mooie foto's te maken want daar vind ik het nog wat aan schorten.


2 opmerkingen:

  1. nou is een mooi kaartje geworden ben zo benieuwd wat je nog meer ga maken

    zie het snel

    xxx dordt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje, prachtig resultaat
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen